شنبه 6 مرداد 1403  
آشنایی با دانشگاه
1402/6/7 سه‌شنبه
دانشگاه پیام نور بهارستان دارای 5 رشته  حسابداری ، روانشناسی عمومی ، گردشگری ، مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی می باشد.

 
ساختار مرکز
1402/6/1 چهارشنبه
سمت نام و نام خانوادگی
ریاست دانشگاه جناب آقای دکتر محسن سقائی
مسئول اداری و پشتیبانی جناب آقای محمد جواد کاویانی
مسئول مالی و انباردار جناب آقای محمد جواد شفیعی
کارشناس آموزش سرکار خانم سمیه سادات رضوی
کارشناس فارغ التحصیلان و تحصیلات تکمیلی سرکار خانم افسانه یاری یان
مسئول امور فرهنگی دانشجوئی و روابط عمومی سرکار خانم زهره باقرپور
عضو هیأت علمی رشته روانشناسی عمومی سرکار خانم دکتر صدیقه رضائی دهنوی
دانشجو
خدمات الکترونیک
ارتباط با ما
1402/5/24 سه‌شنبه ایمیل دانشگاه
payamnoorbaharestan@yahoo.com
1401/7/9 شنبه
فايلها
شماره هاي تماس دانشگاه پيام نور بهارستان.pdf 98.469 KB
 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
بيشتر
اخبار
1403/4/6 چهارشنبه
سه شنبه 5 تیرماه 1403 به مناسبت عید سعید غدیرو حماسه انتخابات، اعضای شورای بسیج دانشجوئی شهید دیالمه دانشگاه،در برگزاری جشن و کافه گفتگوهای انتخاباتی همراه با چالش انتخابات در محل میدان انقلاب اصفهان از ساعت 17تا 22 که به همت  قرارگاه شهید خرازی ناحیه بسیج دانشجوئی استان اصفهان برگزار گردید ، مشارکت داشتند.

1403/4/6 چهارشنبه
پایگاه بسیج کارکنان،بسیج دانشجوئی و امور فرهنگی دانشجوئی دانشگاه با مشارکت حوزه بسیج ادارات شهید حججی از یکشنبه تا چهارشنبه «3لغایت 6تیرماه 1403» از ساعت 18تا22 در محل میدان حضرت ولیعصر «عج» بهارستان در نمایشگاهی با عنوان غدیر و انتخاب اصلح  حضور یافتند. در این نمایشگاه ضمن برپائی غرفه کتاب و گل،بسته های محتوایی انتخاباتی،برچسب عید غدیر و شکلات بین بازدیدکنندگان توزیع گردید.
1403/4/6 چهارشنبه
شنبه 2تیرماه 1403 در محل دانشگاه پیام نور بهارستان ،جشن میلاد امام هادی «ع» و عید غدیر همزمان با آخرین روز امتحانات پایان نیمسال همراه با توزیع برچسب و پیکسل های عید غدیر و محتوای انتخاباتی « دعوت به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح» و پذیرایی با شکلات و شربت انجام گردید.
1403/4/6 چهارشنبه
چهارشنبه 30خردادماه 1403،به مناسبت دهه ولایت و امامت و همچنین گرامیداشت روز بسیج اساتید از دانشجویان حاضر در جلسه امتحانات پایان نیمسال،با شیرینی پذیرایی گردید.
1403/4/6 چهارشنبه
چهارشنبه 30خردادماه 1403 ،جناب سرهنگ الیاسی فرمانده ناحیه امام حسین «ع» به همراه جناب سرهنگ اصلانی جانشین فرمانده و حجت الاسلام و المسلمین نوری،نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی امام حسین «ع» با ریاست دانشگاه پیام نور آقای دکتر سقائی به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و تبریک روز بسیج اساتید ضمن اهدای لوح تقدیر ، دیدار نمودند . 
1403/4/6 چهارشنبه
چهارشنبه های امام رضائی...

چهارشنبه 23خرداد ماه 1403 همزمان با جلسات امتحانات پایان نیمسال ،برچسب های امام رضائی به همراه شکلات به یاد شهید جمهور و شهدای خدمت و تراکت های دعوت به مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح،بین دانشجویان حاضر در جلسه امتحانات توزیع گردید.

 

1403/4/6 چهارشنبه
حضور مادران به همراه فرزندانشان در جلسات امتحانات پایان نیمسال دوم 1403-1402 در دانشگاه پیام نور بهارستان
1403/4/6 چهارشنبه
یکشنبه 20خرداد ماه 1403 ،دکتر مسجدی از روند برگزاری آزمون های پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 در دانشگاه پیام نور واحد بهارستان بازدید نمود.ناظر دفتر ناتک دانشگاه پیام نور ضمن گفتگو با دانشجویان و کارکنان در این واحد دانشگاهی از نزدیک با مسائل و مشکلات این دانشگاه آشنا شد و پس از شنیدن صحبت های عوامل اجرایی،رهنمودهای لازم را به ایشان ارائه داد.لازم به ذکر است ناظر اعزامی دفتر ناتک در حاشیه بازدید از سالن و سایت برگزاری امتحانات،از بخش های دیگر از جمله آموزش،کتابخانه ،نمازخانه و ...نیز بازدید به عمل آورد.
1403/4/6 چهارشنبه
چهارشنبه 16خرداد ماه 1403 ،آقای دکتر علی پریمی ،معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور و هیات همراه از سایت بهارستان،سوله ورزشی ،کارگاهی و ساختمان آموزشی بازدید نمودند.در این بازدید،دیداری هم با رئیس و کارکنان این واحد دانشگاهی داشتند.
1403/4/6 چهارشنبه
یکشنبه 13 خرداد ماه 1403 همزمان با گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی «ره» و ایام امتحانات پایان نیمسال دوم ،میز خدمت جهادی برپا گردید.در اولین روز از نذر خدمت،آقای شفیعی ،کارشناس آموزش و امور مالی دانشگاه به نیابت از 24000شهید استان اصفهان و به نام شهید حجت الله کرمی ، جهت پاسخگویی به دانشجویان و مراجعان ، حضور داشتند.
1403/4/4 دوشنبه
راهتان ادامه دارد...
دوشنبه 7خرداد ماه 1403 میزیادبود ویژه گرامیداشت هفتمین روز شهادت شهدای خدمت «ریاست گرانقدر جمهور ،دکتر شهید آیت الله رئیسی و همراهان گرامیشان» همراه با پذیرایی از دانشجویان با شکلات و شربت همزمان با سومین روز از امتحانات پایان نیمسال 1403برپا گردید.
1403/4/4 دوشنبه
دوشنبه 7خرداد ماه 1403 دکتر سید محمد قلمکاریان مدیر دفتر نظارت ،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور استان اصفهان از روند برگزاری آزمون های پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 در دانشگاه پیام نور واحد بهارستان بازدید نمودند.ناظر دفتر ناتک دانشگاه پیام نور ضمن گفتگو با دانشجویان و کارکنان در این واحد دانشگاهی از نزدیک با مسائل و مشکلات این دانشگاه آشنا شد و پس از شنیدن صحبت های عوامل اجرایی ، رهنمودهای لازم را به ایشان ارائه دادند.لازم به ذکر است ایشان در حاشیه بازدید،از سایت برگزاری امتحانات،قرنطینه ،کتابخانه،نمازخانه و ... نیز بازدید به عمل آوردند.
1403/3/6 یکشنبه
بسیج دانشجوئی شهید دیالمه با همکاری کانون ایثار و شهادت همزمان با هفتمین روز شهادت شهدای خدمت ،«ریاست گرانقدر جمهور ، دکتر شهید آیت الله رئیسی و همراهان گرامیشان» بسته های نمک متبرک حرم امام رضا (ع) بین دانشجویان حاضر در جلسه امتحانات روز یکشنبه 6خرداد ماه 1403،توزیع و همچنین با برپائی میز یادبود شهدای خدمت ، با دم نوش نعناع و خرما از دانشجویان و کارکنان پذیرایی نمودند.
1403/3/6 یکشنبه
بسیج دانشجوئی شهید دیالمه دانشگاه با همکاری کانون ایثار و شهادت در اولین روز از امتحانات پایان نیمسال دوم 1403-1402 مورخ 5خرداد ماه 1403، بسته های ویژه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت «ریاست گرانقدر جمهور ، دکتر شهید آیت الله رئیسی و همراهان گرامیشان» تهیه و بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه توزیع نمودند.
1403/3/1 سه‌شنبه
مراسم جشن میلاد امام رضا «ع» روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 در محل دانشگاه با حضور کارکنان و دانشجویان همراه با پذیرایی با دم نوش نعناع،شکلات و نمک متبرک حرم امام رضا «ع» برگزار گردید.در این مراسم غرفه ی گل طبیعی و جعبه های گل روبانی ویژه هدیه که کار هنری یکی از دانشجویان بود نیز ارائه گردید و در پایان به اعضای شورای بسیج دانشجوئی ، سکه متبرک به نام امام رضا «ع» اهدا گردید.
1403/3/1 سه‌شنبه
بازدیدآقای دکتر سید رضا میرمهدی ریاست و آقای مهندس حکمت پور مدیر عمرانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان از دانشگاه پیام نور بهارستان با حضور دکتر سقائی رییس دانشگاه و همکاران این واحد در روز چهارشنبه 26 اردیبهشت انجام گردید.ایشان از سوله ورزشی و دیگر بخش های دانشگاه بازدید نمودند و با کارکنان حوزه های مختلف آموزشی،فرهنگی دانشجوئی ،اداری مالی و عمرانی نیز دیدار و گفتگو داشتند.
1403/2/26 چهارشنبه
چهارشنبه 19اردیبهشت ماه 1403 ،به مناسبت میلاد حضرت معصومه «س» و روز دختر ،ضمن فضاسازی محیطی و برپائی میز پذیرایی  از دانشجویان و کارکنان ،به اعضای شورای پایگاه بسیج دانشجویی نیز یادبودی اهدا گردید.
1403/2/26 چهارشنبه
همزمان با هفته گرامیداشت یاد وخاطره استاد شهید دکتر مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم و استاد،از دو نفر از اساتید عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور بهارستان،با اهدای لوح و شاخه گل ، تقدیر بعمل آمد.
1403/2/26 چهارشنبه
به گزارش روابط عمومی طی حکمی از سوی دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور، دکتر سید رضا میرمهدی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دبیرخانه منطقه شش منصوب و معارفه شد.
در بخشی از حکم انتصاب وی آمده است؛ امیداست با توکّل بر خداوند منّان، علاوه بر ایجاد انگیزه و رضایتمندی در مجموعه‌ استان و تعامل‌سازنده با مسئولان‌ و مدیران استانی و محلی، با بهره‌گیری از توانایی و قابلیت‌های تمامی همکاران ارجمند، در ارتقاء جایگاه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی استان و تحرک بخشیدن به فعالیت‌های مراکز و واحدهای تابعه اهتمام ورزید.
آئین معارفه با حضور دکتر مجتبی سلطانی احمدی معاون حقوقی، مجلس و امور استانها برگزار شد.سید رضا میرمهدی دانشیار گروه روانشناسی بوده و پیش از این ریاست دانشگاه پیام نور گلپایگان را عهده دار بوده است.
در این مراسم از زحمات و خدمات دکتر رضا مختاری تقدیر به عمل آمد.
1403/2/26 چهارشنبه
آقای سید محمدمهدی محمدزاده «دانشجوی رشته روانشناسی عمومی» در بیست و هفتمین دوره ی مسابقات قهرمانی کشور (13 و 14 اردیبهشت 1403)در ماده 100متر شنای قورباغه مقام نائب قهرمانی کشور و مقام سوم ماده ی 400متر آزاد و شنای 200متر انفرادی را کسب نمود.کسب این افتخار را به ایشان و جامعه دانشگاهی تبریک عرض می نمائیم.
1403/2/26 چهارشنبه
یکشنبه 9اردیبهشت 1403 ،دانشجویان،اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور بهارستان به منظور محکوم نمودن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از جنبش دانشگاهیان اروپایی و آمریکایی در راستای حمایت از مردم بی دفاع غزه ،همزمان با برگزاری نماز ظهر و عصر ، در محل نمازخانه و کلاس های آموزشی دانشگاه اجتماع نمودند.

1403/2/22 شنبه
چهارشنبه 5اردیبهشت ماه 1403،کارشناس فرهنگی دانشگاه به همراه اعضای شورای پایگاه بسیج دانشجوئی شهید دیالمه ، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان با حضور سردار فداء و آقای هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشورکه  در محل تالار شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار گردید، شرکت نمودند.در این مراسم از زحمات آقای دکتر سید هادی انوری تقدیر و آقای یادگاری به سمت فرمانده جدید ناحیه بسیج دانشجوئی معرفی گردید. 
در ادامه جلسه ، فرماندهان،جانشین فرماندهان و اعضای شورای حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجوئی دانشگاه های استان اصفهان، مسائل و مشکلاتی که در میدان عمل با آن روبرو هستند را به صورت پرسش و پاسخ مطرح نمودند که در این زمینه ،راهکارهایی توسط جناب آقای قاسمی ارائه گردید.
1403/2/22 شنبه
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 ، بازدید کارشناسان نظارت و ارزیابی دانشگاه اصفهان ، آقای میرزایی نیا و یوسفی از دانشگاه پیام نور بهارستان با حضور رئیس دانشگاه پیام نور بهارستان،دکتر سقائی و همکاران این واحد،انجام گردید.
در این بازدید ضمن گفتگو با کارکنان حوزه های مختلف ،گزارشی از بخش های آموزشی،فرهنگی دانشجوئی،اداری مالی،عمرانی،کتابخانه ، پرتال و ... توسط ریاست و کارکنان واحد به صورت شفاهی و مستند ارائه شد.
1403/2/22 شنبه
شنبه 18 فروردین 1403 ،کارشناس فرهنگی دانشگاه به همراه تعدادی از دانشجویان در مراسم تشییع پیکر مطهر بزرگ مرد راه آزادی قدس،سرلشگر مجاهد،پاسدار شهید محمدرضا زاهدی ،از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان شرکت و حضورداشتند.
1403/2/18 سه‌شنبه
ما فاتح قدسیم و ویرانگر حیفا...

جمعه 17 فروردین ماه 1403 همزمان با روز قدس ،کارشناس فرهنگی دانشگاه به همراه تعدادی از دانشجویان در مراسم راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم غزه حضور داشتند.در این مراسم ، پیکسل و پرچم فلسطین بین کودکان و نوجوانان توزیع گردید.
1403/2/12 چهارشنبه
پنجشنبه 16فروردین ماه 1403 ،کارشناس فرهنگی دانشگاه به همراه تعدادی از دانشجویان در محفل انس با قرآن کریم و غبارروبی گلزار شهدای گمنام بهارستان حضور یافتند.
1403/2/12 چهارشنبه
یکشنبه 27 اسفند ماه 1402 ، در ادامه واگذاری لوازم خانگی تهیه شده توسط حوزه بسیج ادارات شهید حججی به مددجویان کمیته امداد،دو دستگاه بخاری که با مشارکت پایگاه های بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور بهارستان و دانشگاه نقش جهان تهیه شده بود به نیازمندان اهدا گردید.
1403/2/12 چهارشنبه
سه شنبه مورخ 22اسفند ماه 1402 ،جانشین فرمانده بسیج دانشجوئی شهید دیالمه به همراه کارشناس فرهنگی دانشگاه در جلسه انتقال تجربه همراه با ضیافت افطاری در محل ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان حضور داشتند.این جلسه با محوریت انتقال تجارب فرماندهان پایگاه و جانشینان گرامی و با حضور آقای دکتر مهرداد اسدی «کارشناس» و همچنین با اجرای برنامه قرآنی توسط آقای دکتر امامی برگزار گردید.
1403/2/1 شنبه
تعدادی از دانشجویان «خواهران» دانشگاه پیام نور بهارستان از تاریخ 17 الی 21 اسفندماه 1402 به همراه دانشجویان دیگر دانشگاه ها از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید نمودند.


1403/2/1 شنبه
جمعه 11اسفند ماه 1402 دانشگاه پیام نور بهارستان یکی از شعب اخذ رأی ویژه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بود. ریاست،کارکنان و دانشجویان به همراه خانواده هایشان در شعبه دانشگاه حضور داشتند و همچنین حضور خانوادگی و رأی اولی ها.
بيشتر
کلاسهای مجازی
بيشتر
امتحانات
بيشتر
آموزش
1402/1/28 دوشنبه ارزشیابی اساتید
✍️قابل توجه دانشجویان کلیه رشته ها:

اجرای ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان از تاریخ۱۴۰۲/۱/۳۰ لغایت۱۴۰۲/۲/۳۰ در سیستم گلستان فعال خواهد شد.دانشجویانی مجاز به ارزشیابی هستند که گزینه"بله" را برای حضور در کلاس درس آن استاد انتخاب کرده باشند. ارزشیابی برای دانشجویان بدهکار نیز فعال می باشدوبدهکاری مانعی برای ارزشیابی نخواهدبود.شرکت کردن کلیه دانشجویان در ارزشیابی الزامی است.
فايلها
ارزشيابي اساتيد.pdf 201.191 KB
راهنماي دانشجو.zip 389.793 KB
1402/1/20 یکشنبه
فايلها
برنامه کلاسي استاد ترکان.pdf 50.503 KB
برنامه کلاسي استاد حيدري.pdf 52.302 KB
برنامه کلاسي استاد شهسواري.pdf 52.554 KB
ميان ترم و تربيت بدني.pdf 216.087 KB
1401/8/16 دوشنبه مدارک جهت تشکیل پرونده
فايلها
کارشناسي.pdf 34.021 KB
ارشد.pdf 165.826 KB
بيشتر
تحصیلات تکمیلی
بيشتر
دانش آموختگی
بيشتر
فرهنگی
1401/8/17 سه‌شنبه مدارک وام
فايلها
سند محضري.pdf 703.719 KB
شرايط ضامن.JPG 50.954 KB
کسر.JPG 50.286 KB
1401/7/10 یکشنبه
فايلها
دستورالعمل طرح ولايت.pdf 385.23 KB
بيشتر
آموزشهای آزاد
بيشتر